Quality, timeless and innovation are the fundamental philosophy of The Fashion Post, a Tokyo based independent digital fashion media. We curate daily fashion, beauty and culture feeds, and create the original editorials, portrayed in the digital era, and portraits, interviews from the authorities of different culture in the creative industry.
News
Daily updates on what’s new in fashion,
beauty and culture.
-
News
YouTube founders launch new social media serviceYouTube創業者コンビ、新ソーシャルメディアサービスを始動
-
News
Rakuten joins fashion e-commerce on a full-scale楽天がファッション通販に本格参入
-
News
YouTube launches a new channelYouTubeが新チャンネルを立ち上げ
-
News
30 Years of Japanese Fashion日本ファッションの回顧展
-
News
Interview with Union magazine注目の新雑誌『Union (ユニオン) 』インタビュー
-
News
THE FASHION POST『THE FASHION POST (ザ・ファッションポスト) 』
-
News
Carine Roitfeld names her new magazineカリーヌ・ロワトフェルドが新雑誌名を発表
-
News
Phillip Lim reopens online flagship store and goes worldwideフィリップ リムがオンラインストアをリニューアル、店舗数拡大も
-
News
The launch of a new social game 'CanCam Style for Mobage'CanCamのトップモデル育成ゲーム、モバゲーで登場
-
News
Japanese fashion magazine 'ViVi' launches 'TOKYOViVi'ファッション誌ViVi増刊「TOKYOViVi」
-
News
UNIQLO goes to San Fransicoユニクロがサンフランシスコへ初進出
-
News
PRIMITIVE LONDON opens its pop-up store in Tokyoプリミティブ ロンドンが東京にポップアップストアをオープン
-
News
Raf Simons takes over at Diorラフ・シモンズがディオールのデザイナーに就任
-
News
Facebook buys Instagramフェイスブックがインスタグラムを買収
-
News
MARYAM NASSIR ZADEHMARYAM NASSIR ZADEH | マリアム・ナッシアー・ザデー
-
News
BiotopBiotop | ビオトープ