Quality, timeless and innovation are the fundamental philosophy of The Fashion Post, a Tokyo based independent digital fashion media. We curate daily fashion, beauty and culture feeds, and create the original editorials, portrayed in the digital era, and portraits, interviews from the authorities of different culture in the creative industry.
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Daily updates on what’s new in fashion,
beauty and culture.
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Interview with Bill Powers「Exhibition A」ビル・パワーズインタビュー
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Nike sells Umbro brand to Iconix for $225m cashナイキ、アンブロをアイコニックスに売却
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Fashion film vol.110: Test presents 'Modern Warriors'ファッションフィルム vol.110: 『Test』プレゼンツ 「モダン ウォリアーズ」
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Carine Roitfeld becomes Global Fashion Director of 'Harper's BAZAAR'カリーヌ・ロワトフェルドが「ハーパーズ・バザー」のグローバル・ファッション・ディレクターに就任
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Fashion film vol.109: V Magazine 'LOVE FROM LONDON'ファッションフィルム vol.109: 『V Magazine』プレゼンツ「LOVE FROM LONDON」
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Asos to launch in China, Russia next year – CEOエイソス、2013年に中国とロシアでデビュー
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New collection from POS+ to be presented at On Sundays and DESIGNTIDE TOKYO 2012セレクトウォッチ・ブランド POS+ (ポスト) 参加レーベルの新作コレクションがオン サンデーズとデザイン・タイド内のタイド マーケットにてお披露目
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Compound store GARDEN HOUSE opens in Kamakura, Kanagawa prefecture鎌倉に築50年のアトリエをリノベーションした複合ショップ「GARDEN HOUSE」がオープン
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Instagram-driven purchases: digital youth consumerインスタグラムの影響によるショッピング―【デジタル・ユース・コンシューマー】
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China regulates children’s cosmetics for first time中国、子供向け化粧品を初めて規制
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Fashion film vol.108: CR Fashion Book presents The making of Lucho & Juliet, a fairy tale written and photographed by Tom Fordファッションフィルム vol.108: CR Fashion Bookでトム・フォードが手がけたおとぎ話「ルーチョ & ジュリエット」のメイキング映像
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Nobuyoshi Araki's '20×24 INSTANT FILM' traveling exhibition to take place at Gojo Kaikan in Kyotoフォトグラファー荒木経惟の写真展『荒木経惟 20×24 INSTANT FILM』の巡回展が京都 五條會館で開催決定
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Italy’s counterfeit market worth €6.9bn per yearイタリアの偽造品市場は年間69億ユーロ
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American Apparel opens biggest international store in Beijingアメリカン・アパレル、北京に大型店舗をオープン
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Fashion film vol.107: Louis Vuitton presents 'Share' for the 2012 Journeys Awardsファッションフィルム vol.107: ルイ・ヴィトン ジャーニーズ・アワーズ 受賞作「Share」
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Pharrell Williams ‘Places and Spaces I’ve Been’ Book Signing in LA & NYファレル・ウィリアムスが自身初の本「Pharrell: Places and Spaces I've Been」のサイン会をロサンゼルスとニューヨークで開催
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Marks & Spencer opens major store in Paris suburbsM&S、パリ郊外にアウトレット・ストアを展開
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Japan's first lesbian fashion journal 'Tokyo Finger Bang Style' launches日本初のレズビアン ファッションジャーナル『Tokyo Finger Bang Style (トウキョウ・フィンガー・バング・スタイル) 』創刊
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Fashion film vol.106: Lady Dior web documentary - Episode 3: Metamorphose feat. Marion Cotillardファッションフィルム vol.106: フランスの女優マリオン・コティヤールが主演のLady Diorのウェブドキュメンタリー エピソート3「メタモルフォーゼ」
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Tokyo-based international fashion magazine 'Union' #2 to come out tomorrow東京発インターナショナル・ファッションマガジン『Union (ユニオン) 』の2号目が明日発売
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Humberto Leon Talks Kenzo’s 2012 Autumn/Winter Menswear Collectionケンゾーのクリエイティブディレクター ウンベルト・レオンが2012年秋冬メンズウエア・コレクションについて語る
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Tiffany & Co forms new “statement jewellery” selling division for wealthiest clientsティファニーのステートメント・ジュエリー部門
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Fashion film vol.105: Pierre Balmain featuring Anna Selezneva Spring Summer 2013 Collectionファッションフィルム vol.105: ピエール バルマン 2013年春夏コレクションのキャンペーン動画が公開 ロシア出身のスーパーモデル アンナ・セレズネヴァをフィーチャー
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Arflex Japan holds the exhibition of RINN chair and fabric of 5 creatorsアルフレックスジャパンがRINN Chairと5組のクリエイターの作るファブリックの展示を開催
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Thirty two stores closing every day across UK’s high streets claims research英国のハイストリート、毎日32店舗が閉店
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UNITED ARROWS holds 'UNITED - changing the world - ARROWS' for A/W 2012ユナイテッド・アローズが全国の店舗で秋冬キャンペーン「UNITED 世界を変える ARROWS」を展開中
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Ultra wealthy consumers spend more when they know their sales person富裕層は長く付き合える営業担当者を好む
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1LDK apartments to celebrate the second season of YAECA SUNDAY1LDK apartmentsがYAECA SUNDAYの2シーズン目を記念してイベントを開催
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NIKE and STÜSSY collaborate to produce 'OMS' collectionNIKE (ナイキ) と STÜSSY (ステューシー) がコラボレーション - 「OMS」コレクションを発表
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MARVEL COMICS goes fashionマーベル・コミックがファッションブランドとコラボレーション